14. 6. 2010

Já,terajší a ex | kapitola 2.

Název:Já,terajší a ex | kapitola 2.
Autor:Danny
Zařazení: ?
Děj: ?
Kapitola: 2.


Washington reštaurácia na K- street
"Ahoj." Pozdravila ho.
"Ahoj, už som myslel, že neprídeš." Jemne ju pobozkal na líce. Ako správny džentlmen ju usadil za stôl.
"Prepáč, zdržala som sa na terapii."
"Terapii?"
"Neboj sa. Nejde o žiadnu úchylku ani závislosť."
"Ani sexuálnu?" Zasmial sa.
"To bolo dobré, niekoho mi pripomínaš. Dúfam, že si o mne nemyslíš, že som nejaká večne nadržaná ženská."
"Nie, je to v poriadku alkohol zapracoval. Vetu "ahoj Martin, ako sa voláš?" nezabudnem do konca života. A ten koho ti pripomínam, máš ho rada?"
"Bohužiaľ ten alkohol nezapracoval dostatočne aby som ja na tú vetu zabudla." Obaja sa smiali. Skutočne si padli do oka. "Čo stále hovoríme o mne. Čo ty? Ani neviem kde pracuješ?"
"Vyhýbaš sa istej téme? Ale v poriadku chápem, nepoznáme sa tak dobre. Teda aspoň ty si to myslíš, ja mám pocit, že ťa poznám celý život."
"Krásne sladké rečičky, neber to v zlom a ja ne nie som."
"Vieš, že zasa si začala o sebe? Ale odpoviem ti na otázku: pracujem pre vládu."
"Čo sa zastrelím keď som taká zaujímavá." Poznamenala ironicky. "Vláda, vláda, široký pojem. Keď sa to tak vezme aj ja pre ňu pracujem."
"Povedal by som ti viac keby som mohol. Dúfam, že to chápeš? Nevyzeráš ako vládna agentka."
"Robím pre FBI, som súdna antropogička."
"Počkať nepíšeš náhodou aj knihy? Jasné Dr. Temperance Brennanová. Nejako som si to nedalo do súvislosti."
"To som ja. Musím napísať záver knihy."
"Závery sú najlepšie, keď chceš môžeš sa inšpirovať."
"Prímam tvoju ponuku." Usmiala sa šibalsky a vložila svoju ruku do tej jeho.

Byt Temperance Brennanovej, Washington D.C.


"Bolo to super." Ohodnotil svoj výkon. Brennanová mu len prikývla lebo vedela, že by akú lož nevyslovila.

"No tak čo teraz? Dáme ešte jedno kolo alebo ideš tvoriť."
"Idem robiť to začo ma platia." Vyliezla z postele a obliekla si župan.
Jeffersonský inštitút
"Ahoj Ange."
"Hodgins?" Vykúkol z kontajnera plného odpadkov.
"Tu som." Zakýval jej z použitým kondómom.
"Chceš tým niečo naznačiť? A čo tam vlastne robíš?" Posmešne zahlásila.
"Hľadám dôkazy."
"Dôkaz, že ľudia majú sex? Teda na rozdiel od teba?"
"A kto je na vine? A ty: ty si!" Robil si z nej dobrý deň.
"Hodgins máš semeno?" Kričala Camila z kancelárie.
"O čom neviem?" Chychotal sa Angela.
"Prepáč zabudla som povedať "to semeno."
"Čo vy dvaja vlastne hľadáte?"
"Naša obeť mala sex s neznámou a napadlo nás po prezretí bytu, že tam niečo chýba."
"Chýbali tam smeti? To vám ako napadlo?" Prevrátila očami a čudovala sa nad logikou toho všetkého.


Kancelária Dr. Temperance Brennanovej


Sedela za stolom a prezerala si farby, rozmýšľajúc, ktorá sa jej bude hodiť na strop spálne.
"Ahoj, čo robíš?" Stál za ňou bez toho, že by si všimla jeho príchod.
"Ježiši, ako som sa ťa zľakla. Pozerám farby, chcem si dať premaľovať strop spálne."
"To ťa ako napadlo?"
"Ani neviem či ti to mám povedať."
"No spusti, veď uzavretý kruh."
"Čo? Nechápem." Pozerala naňho ako na zjav. "To je jedno. No tak čo ťa prinútilo všimnúť si tento absolútne nepodstatný detail?"
"Sex."
"Čo?"
"Skoro som pri ňom zaspala."
"To bolo až také zlé?"
"Bola som rada, že bol tak skoro hotový. Výnimočne!" Sadla si do kresla. "Tak som sa zahľadela na strop a prišla som na to, že tá farba je strašná."
"Daj si na strop LCD -čko." Zasmial sa.
"Nie je ti táto téma nepríjemná, väčšinou sa začneš červenať alebo odbočíš od nej."
"Nie, výnimočne nie. Ja s tým problémy nemám."
"S tým, že ženskú nedokážeš vzrušiť alebo s tým, že si skôr hotový ako dotyčná?"
"No tak dobre, čo je nové v prípade?"

Otvoril sa výťah a nastúpil doň muž. "Sully, už si sa vrátil?" Podpichol ho dotyčný.
"Ahoj Martin, aj ja som rád, že ťa opäť vidím. Kedy ťa preradili z L.A. k nám do D.C.?
"Asi pred mesiacom. Vrátil si sa k tej tvojej ženskej nebodaj."
Zaznelo cinknutie a otvorili sa dvere. "Prepáč Martin ale ja už idem, a ver mi keby máš ty takú tak si šťastný."
"Ja mám ešte lepšiu Sully."
Vošiel do chodby a uvidel oproti seba kráčať Bootha. Seeley okolo neho prešiel bez všimnutia.
"Booth, to ma ani nepozdravíš?"
"Sully? Si to ty? Ani som si ťa nevšimol."
"To vidím."
"Čo sa nebodaj vraciaš kvôli FBI."
"Neblázni. Kvôli Temperance."
"Tak to ťa nepoteším."
"Niekoho má? Alebo sa potvrdila moja teória o tom, že si do nej buchnutý?"
"Má niekoho ale nie som to ja." Sklonil hlavu a pozrel sa na hodinky aby zakryl sklamaný výraz.
"No tak rád som ťa videl a idem za ňou."

Jeffersonský inštitút

"Ahoj Cam." Pozdravil šéfku vesmírnej lode a roztiahol ruky.
"Stroskotanec! Čomu vďačím za toto vrúcne privítanie?"
"Kde sa nachádza môj poklad."
"Keď myslíš, tým pokladom Brennanovú, tak sa práve rozčuľuje nad nesmrteľnosťou chrústa."
Zasyčal a vtiahol hlavu medzi ramená. "Bojová nálada?"
"Ešte stále si z nej vysratý?"
"Ja som z nej nikdy...." Zazrela ho Temperance a takmer jej vypadla lebka z rúk. "Mala by som znížiť dávku, asi mám halucinácie." Zahlásila Camile, ktorá bola pár krokov od nej. Cam sa zasmiala.
"Temperance, ani nevieš ako si my chýbala." Objal ju tak pevne ako len vedel. "Po prvé ma dusíš a po druhé, takto si tú svoju Temperance objať nemohol." (mala tým na mysli loď)
"Chýbal som ti?"
"Asi tak ako pleseň na nohách. Ale nie, to vieš, že chýbal, potom ma to nejako prešlo."
"No ďakujem, nejako si sa zmenila odkedy som odplával. Inak počul som, že niekoho máš?"
"Aj ty si sa zmenil."
Booth sa už blížil k nim. Chcel byť pri všetkom čo sa udeje. Nikdy nemal tak rýchlo hotové papiere.
"Ahojte!"
"Seeley, ty čo tu robíš?"
"Vypočul som podozrivého, urobil som papiere a myslel som, že vy dvaja ste už skončili."
"Čo? Ty vieš, že je tu?"
"Ahoj kráska moja."
"Martin."
"Ty čo tu robíš?" Povedali Seeley aj Sully jednohlasne.
"Chodím s ňou."
"Chodíš s Martinom? Týmto Martinom?" Prekvapene na ňu zazeral Booth. Jeho tupý výraz sa hneď v tom okamihu zmenil na smiech, keď si spomenul čo mu o ňom Kostička hovorila.
Aby toho nebolo málo, prišla Angela, keď si všimla skupinku ľudí na chodbe.
"Čo to máte zraz bývalých, aktuálnych a nádejných milencov?" Zaškerila sa. Nikto nič nevravel, videla len prekvapené tváre. "Takže vaše mlčanie naznačuje súhlas. Inak zlatíčko keď už sme pri tých milencoch tak si mohla zavolať aj mňa, veď..."
"Čo? Aj s ňou si spala?" Spýtal sa jej Sully. Nikto nič nevravel.
"Spala si tu so všetkými tu zúčastnenými?" Uprene pozeral na ňu Martin.
"So mnou nie." Zdvihol ruku Booth.
"Čo nie je, môže byť." Podpichla Temperance Angela.
"Ok, super, mám vás tu všetkých pokope. Takže ja odchádzam."
"Tempe, čakaj. Podrobné hlásenia."
Angela ju dobehla a obe odkráčali do garáže a odtade do jedálne.

Washington D.C., Jedáleň

"No tak toto bolo poriadne bláznivé." Poznaenala Angela
"A ty si tomu pomohla."
"Prepáš zlato ale neodolala som."
"Ja fakt asi budem na ženy." Z konštatovala Brennanová smutne.
"Keď si myslíš, že so ženami nie sú problémy, tak si na riadnom omyle. Sú a ešte horšie."
"Mne stačia problémy s Boothom." Položila hlavu na stôl.
"Nevieš čo k nemu cítiš?" Chytila ju za ruku a stlačila jej ju. Temperance zodvihla hlavu a pozrela sa jej so slzami v očiach do tváre. Nepovedala ani slovko. Ani nemusela, jej najlepšia kamarátka to povedala namiesto nej.
"Ty ho miluješ."
Túto dojemú chvíľu prerušil zvuk mobilného telefónu. Brennanová si nastavila na Martina vyzvánací tón Lily Allen- Not Fair.
"Na koho si, si nastavila túto pesničku?"
"No tri krát hádaj?"
"Martin?"
"Bingo zlatko. Ale aspoň som si uvedomila, že mám otrasný strop. Booth mi poradil, že si mám dať na strop telku."
"Ja myslím, že by stačilo keby pri tom myslíš naňho."
"No tak to by som si musela primyslieť aj niečo iné. Malý Booth má rozdielne rozmery." Zasmiala sa hneď sa jej nálada zlepšila.
"A ty si kedy stihla preskúmať čo má Booth v nohaviciach?"
"Pamätáš na jeho pohreb?"
"Jasné revala som ako malé decko."
"No tak potom som mu vtrhla do bytu a bol v kúpeľni, konkrétne vo vani. Začala som naňho kričať on to nevydržal a postavil sa. Tak tam sál nahý a pozeral na mňa. To by som musela byť slepá aby som si "ho" nevšimla."
Pozerala na Temperance s otvorenými ústami.
"No tak čo budeš robiť? Zostaneš s Martinom, vrátiš sa k Sullymu alebo poriešiš niečo s Boothom?"
"Prvá ani druhá možnosť nehrozí a o tretej uvažujem."
Už boli na odchode keď tam prišiel Martin. "Temperance, čo to malo znamenať?"
"Ja ti nemusím nič vysvetľovať. Pustím ti niečo a myslím, že ty už pochopíš." Vytiahla mobil z kabelky a pustila skladbu, ktorá ho vystihovala. A áno bola to skladba Not Fair. "Takže je koniec kvôli...?"
"Áno, správne si pochopil."

Byt Seeleyho Bootha, Wasington D.C.

Zazvonila Temperance na zvonček.
"Ahoj, som rád, že si tu."
"Čo si chcel?"
"Vášnivý, neviazaný sex v trojke, ale chýba tu Angela."
"Veľmi vtipné."
"Prepáč, chcel som ti niečo povedať."
"Inak zabudla som sa ti ospravedlniť za to, že som ti vtedy buchla do gulí."
"Zabudol som čo som chcel povedať." Sklonil hanblivo.
"Čo som ti nejako trvalo ublížila? Si impotent?"
"Nie, nie."
"Si, si istý?"
"Áno, neboj sa pri tebe mi stojí."
"Čo?"
"Už ďalej nevládzem, nedokážem ťa brať len ako priateľku. To by si musela byť moja sestra aby som ťa nevnímal ako sexi kosť..... Milujem ťa. Nie profesionálne to sa ani nedá, ani nie ako kamarátku. Vidím v tebe osobu, ktorú budem milovať do konca života."
"Neberieš vykodí n ?
"Nie! Nechaj si to prebehnúť hlavou. Prosím." Jemne ju pohladil po tvári a odkráčal do kuchyne.
"Ja.." ukázala prstom na dvere bytu. Nevedela ako má zareagovať. "Pokojne choď, ale premýšľaj o tom." Uľahčil jej to.
O 2 dni neskôr, Washington, schody Jeffersonského inštitútu
"No tak čo premýšľala si?"
"O nesmrteľnosti chrústa?"
"Môj chrúst je skutočne nesmrteľný." Vtipkoval ako sa len dalo. Bohužiaľ zo seba dostal len tento suchý humor.
"Som na tom rovnako."
"Si hermafrodit?" Zasmial sa, chcel počuť tie dve jednoduché ale pri tom tak ťažko vysloviteľné slová.
"Milujem ťa."
Jemne ju pobozkal. Lenže jej to nestačilo. Pokračovala vášnivejšie a vášnivejšie.
"Hej, čo chceš skočiť do kríčkov?"
"Nie tam si nemôžem dať telku na strop."

Žádné komentáře:

Okomentovat